Boost.ai har automatisert konsolideringen
Boost.ai ble etablert i 2016 da noen norske kodere fikk i oppdrag å automatisere deler av kundeservicen til en lokal bank. I dag har boost.ai kontorer i hele seks land og dermed er også behovet for konsolidering endret. Vi har tatt en prat med Einar Torjusen, Group Business Controller i Boost.ai om hans erfaringer med Cantor.
Trenger du en ny rapporteringsløsning?
– Vi har skalert til flere land de siste årene og samtidig har vi også implementert en detaljert konsernstruktur hvor vi rapporterer på regioner, avdelinger og subavdelinger, forklarer Torjusen.
Oppdragene til Boost.ai er ikke lenger begrenset til den lokale banken. I dag automatiserer de store deler av kundeservicen til bedrifter som Telenor og Tryg.
Mer effektive rapporteringsrutiner
Det er klart at et selskap som jobber med automatisering og AI, må ha automatisert konsolidering internt. Hittil har Einar Torjusen gode erfaringer med Cantor til nettopp dette.
– I prosessen med implementeringen av en detaljert konsernstruktur, har Cantor kommet godt med og sørget for en automatisering av konsolideringen. Verktøyet har fungert sømløst og har effektivisert rapporteringsrutinene våre betraktelig, forteller han.
Noe for deg?
Ta kontakt med oss, så ordner vi en demo 🤝🏻
Med Cantor får du en komplett rapporteringsløsning med integrasjoner mot de aller fleste regnskapssystemer. Gjør rapporteringen mer effektiv!